Sekindo - רשת שותפים ישראלית
רשת השותפים Sekindo פעילה בשוק שיווק השותפים משנת 2006, אך כרשת שותפים עצמאית היא פעילה רק משנת 2009. בתחילה התמקדה הרשת בעיקר בניהול מדיה מבוסס תוצאות, כלומר, ניהול באנרים באתרים ושטחי פרסום כשהתשלום לבעל האתר הוא לפי תוצאה. הרשת מנוהלת על ידי ארבעה יזמים שהגיעו מתחום שיווק השותפים.
המערכת עליה עובדת הרשת הינה מערכת שנבנתה על ידי החברה, ולכן מצד אחד היא מרובת יכולות ויש לה יכולת גבוהה להתאמה לצרכי המשתמשים ברשת, אך מצד שני היא עדיין איננה ידידותית למשתמש, מה שמקשה מאד על המיצוי של הפוטנציאל שלה. בעיה נוספת ברשת היא היציבות של ממשק המשתמש שלה, שלעיתים הופך להיות כבד מאד, מה שעלול ליצור בעיות בגלישה בו.
מגוון מפרסמים
בתחום זה יש לרשת Sekindo מגוון מצומצם יותר מזה של הרשתות האחרות הפעילות בתחום, וכמעט שאין ברשת מפרסמים בלעדיים שאינם מפרסמים כלל ברשתות אחרות.
ממשק חיפוש מסעות פרסום
ממשק החיפוש אותו מציעה הרשת לאיתור מפרסמים מבוסס אל שלושה סוגי חיפושים המציעים אופציות שונות לאיתור המפרסם הרצוי (סוג הבאנר, שיטת תמחור, מדינה, קטגוריה, מילות מפתח ועוד). תוצאות החיפוש מוצגות ב-ajax בדף בודד, מה שיוצר עומס על הדפדפן. גם החיפוש לפי קטגוריה אינו עובד, מאחר ונראה שכל מסעות הפרסום מוגדרים לכל הקטגוריות.
כלי שיווק נוספים
השימוש ברשת הפרסום מבוצע לפי הגדרת שטח פרסום בו נותנים למערכת שליטה. כך ניתן להגדיר תיבת באנרים בגודל מסוים, ומאוחר יותר לחבר אליה באנרים שונים שיופיעו בתוכה ברוטציה. בצורה זו ניתן לשתול באתר קוד אחד שבתוכו יתחלפו מספר באנרים. המערכת מאפשרת אופטימיזציה אוטומטית של הבאנרים, כך שרק באנרים היוצרים הכנסה גבוהה יוצגו.
כלי שיווק חשוב נוסף בו ניתן לבצע שימוש הוא יחידת פרסום מסוג באזזר, יחידה שבתוכה מוצגים מספר מפרסמים במקביל, כאשר כל מפרסם מופיע עם תמונה קטנה וטקסט. יחידה זו יכולה להופיע לרוחב או לגובה. בנוסף מציעה המערכת פרסום באמצעות פופ-אפים ופופ-אנדרים, מה שיכול להגדיל מאד את ההכנסה באתרים מסוימים.
סיכום
רשת השותפים Sekindo היא רשת שעדיין צריכה להוכיח את עצמה בשוק השותפים, למרות שיש לה כבר די הרבה קבלות בשוק ניהול המדיה. בנוסף הרשת צריכה עדיין לבצע התאמות רבות בהקלת השימוש בממשק שלה. בכל מקרה, מומלץ למי שמעוניין בניהול מדיה עבור האתר שלו, ולמי שמוכן להשתמש בפופ-אפים ופופ-אנדרים.